Azt szeretné, hogy olyan rendezvényt hozzanak össze, ami szakmailag is profi, és a szervezésre is elégedetten bólintanak a résztvevők?

 

Tudjuk, hogy a rendezvény tervezésekor tele van aggasztó kérdésekkel.

sargakerdojel2Lehet egy munkamegbeszélés egyszerre pörgős és alapos?

Össze tud állni úgy a szervező csapat, hogy a különbözőségek előnyünkre válljanak?

Meg tudunk oldani mindent pontosan, határidőre? 

Azokat is aktivizálhatjuk, akik ritkán szólalnak meg?

Jobb, és megalapozottabb döntéseket tudunk hozni?

A válasz: IGEN. Egy jó facilitátor mindezt kihozza a csapatból.

 


 

Ha olyan facilitátort keres, aki képes kézben tartani a megbeszélések folyamatát, és a legjobbat kihozni a tervezői csapatból, akkor kérje ajánlatunkat!

 

pirosajanlat2


 

Még nem tudott dönteni?

Még nem volt olyan személyes élménye, ami meggyőzte volna a facilitátor szerepének hasznáról?

Akkor olvasson tovább, a következő felsorolást Önnek állítottuk össze!   

 

10 ok arra, hogy miért jó döntés

külső facilitátort hívni a megbeszélések levezetésére?

 

1. Mert az, hogy egy konferencia sikerrel vagy szerényebb eredményekkel zárul, az nem a rendezvény napján dől el. Hanem a tervezés folyamatában.

2. Egy nagy konferencián jó esetben egy egész csapat dolgozik. Ha ez a csapat képes jól megbeszélni, képes egymást inspirálni, akkor a kreatív, problémamegoldó énjük kerül előtérbe a kifogáskeresés és hárítás helyett. Ehhez a facilitátornak jó módszerei vannak.

3. Ha jól működik a tervezés, világosak a feladatok, van minden feladatnak felelőse, határideje, akkor a legnehezebb folyamatok is egy csapásra megoldhatóvá válnak.

4. Mert a facilitátor figyel arra, hogy minden résztvevő hozzátegye a tudását. Így nem sikkadnak el csak azért jó ötletek, mert az ötletgazda csendesebb és visszahúzódóbb.

5. A megbeszélés résztvevői jobban érzik magukat a tervezés alatt. Mindazt, amiért a munkatársak ódzkodnak a munkamegbeszélésektől, a facilitátor kezelni tudja.

6. Minimálisra csökkenthetők a félreértések és az ebből adódó gubancok. A feladatok, célok, elvárások mindenki számára egyértelműek lesznek.

7. Ha a csoport, szervezet, cég vezetője irányítja a megbeszélést, akkor az a tapasztalatunk, hogy ő elmondja a problémát, de már tálalja is mellé a megoldást. Ilyenkor a résztvevők ritkán hoznak új ötleteket, javaslatokat. Ha pedig nem értenek egyet a vezető javaslatával, azt még ritkábban vállalják fel. Így kimarad az a fontos sikertényező, hogy mindenki sajátjának érezze az ügyet, és jobbító elképzelésekkel álljon elő. Helyette marad a lelkesedés nélküli végrehajtó szerep.

8. Mert a facilitátor profi módon felépíti a folyamatot annak tükrében, hogy a csoport honnan hová akar eljutni. Előre felépíti, hogy mikor milyen kérdéseket kell megbeszélni, milyen módszerekkel. Emellett jól kezeli a megbeszélés közben adódó váratlan helyzeteket is. Nem ijed meg egy hirtelen konfliktustól, nézeteltéréstől.

9. Mert a jó facilitátor nemcsak a folyamattervezés lépéseit, hanem a kommunikáció és az emberi társas viselkedés törvényszerűségeit is jól ismeri. Teherbíró, jól kommunikál, alázatos, kreatív, és elkötelezetten dolgozik a megrendelő sikeréért. Mi ezt nyújtjuk Önnek.

10.Tudjuk, hogy Önök számára is az idő egy fontos érték. Ezért nem futunk felesleges köröket, nem engedjük a folyamatot szétfolyni. Koncentráltak és hatékonyak vagyunk. Viszont a jó döntésekhez, a precíz megbeszéléshez, és a jó eredményhez szükséges időt rászánjuk, és erre ösztönözzük Önöket is. Már a szerződéskötés folyamatában tisztázzuk az elvárásokat, időkereteket, javaslatokat teszünk. Komolyan vesszük a szerződéskötés folyamatát. Ez alap a minőségi együttműködéshez.


Ha további kérdései vannak, készséggel válaszolunk rá, keressen bennünket elérhetőségeinken!

 

Ha már sikerült dönteni, kérje ajánlatunkat,

és munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.

 

pirosajanlat2